torsdag, december 18, 2008

back in the new york blues

I've got some trouble sleeping.
notice that the reason isn't you


skolan är över nu. i två veckor i alla fall! Jag måste dock plugga extremt mycket på lovet, eftersom våra älskade lärare har gett oss massa uppgifter. heh:) och så måste jag plugga teori också, och köra som en galning? haha! Skönt med lov ändå. Julen ska firas med fam.Johansson , det ska bli mysigt! Anna är ju som min storasyster så det känns ändå rätt naturligt? hihi:) Det blir också att shoppa lite elektronik grejor på mellandagsrean, har sparat ihop några tusingar som ska kastas bort:) HEHE. blir (om jag hittar exakt det jag vill ha) en ipod och en ny mobil - det behövs! min faller snart isär, haha! I helgen ska jag och mamma julstäda, julbaka och försöka komma i julstämning i allmänhet - det saknas lite sådant i fam.selin/hvitman just nu pga alla sjukhus-vistelser. Men det blir förhoppningsvis bra nu ! Ikväll är första kvällen på .. jadu, några månader utan plugg !! helt otroligt skönt, men det blir att börja till helgen igen, suck.. Nåja, bra betyg - work and cash in tha futuuuureee:)

Puss på er ,släng in en kommentar så kanske jag börjar skriva oftare!

1 kommentar:

Anonym sa...

hörru lillsyrran snart är de julafton, så på med tomteluvan ;)